התנהלות כלכלית נכונה

איך אפשר להקים עסק שיכניס לכם 50 אלף ₪ בחודש

אמזון כבר כאן וזו ההזדמנות שלכם לעלות על העגלה ולהתחיל להרוויח כסף בלי להתאמץ יותר מדי. איך עושים את זה? בשביל זה אנחנו כאן.

אמזון היא פלטפורמה גאונית. היא רותמת את הסוחרים המקומיים בכל מקום שהיא מגיעה אליו ומאפשרת להם למכור את המוצרים שלהם ללקוחות מקומיים, על ידי כך שהיא חושפת ומציבה אותם בראש תוצאות החיפוש. זה כמובן לא מונע מהם למכור גם ללקוחות בכל העולם, אך אין ספק שפלח השוק המקומי נוח יותר לכולם, לסוחרים וללקוחות גם יחד.
אחרי שנרשמתם לחשבון המוכרים של החברה, תוכלו למעשה להתחיל למכור.

לאמזון יש 2 שיטות עיקריות למכירה:

1. שיווק שותפים – שיטה שבה אתם מוכרים מוצרים של אנשים אחרים ולא זקוקים למוצרים פיזיים או לחנות משלכם. ועדיין, אתם מקבלים רווחים מהמכירות (עד 10% מכל מכירה), פשוט כי אתם מפרסמים את המוצרים, באמצעות לינק ייחודי, ברשתות חברתיות, באתרים, בפורומים, בקבוצות וואטסאפ ובכל מיני פלטפורמות נוספות שאתם חברים בהן. איך עושים את זה? האמת שדי בקלות. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לחלק של השותפים באתר אמזון שנמצא בתחתית העמוד (Become an Affiliate), להירשם כשותפים ולהתחיל למכור.

היתרונות של שיטה זו הם חיסכון בזמן ובהשקעה כספית של פתיחת חנות, העלאה של מוצרים אליה ודאגה למלאי, לשילוח ולשירות לקוחות. אולם, למרות שאתם לא באמת בעליה של חנות, אתם כן צריכים לדאוג להסבר קצר על המוצר, פשוט כדי שהסיכוי למכור אותו יהיה גבוה יותר. כלומר, זה למעשה אינטרס שלכם.

2. פתיחת חנות מקוונת – היתרון באמזון, שכל אחד יכול למכור, והכל. כל שצריך לעשות הוא להירשם כמוכר ולעקוב אחר השלבים.

לאחר מכן יש לכם שתי אפשרויות – או למכור מוצרים ייחודיים שלכם, ואז תצטרכו להשקיע זמן ראשוני בצילום איכותי של המוצר ובתקציר עליו, כולל מילות מפתח והתועלות שלו; או למכור מוצרים או מותגים שכבר קיימים באמזון ופשוט להיות ספק נוסף שלהם. במקרה כזה, אין צורך שתעלו תמונה או תקציר של המוצר, אמזון כבר עשו את זה עבורכם. המוצר שאתם מוכרים יקבל מק"ט קיים של המוצר באתר ויוצג בדף של אותו המוצר, שבו, כמו בעלי אקספרס, יופיעו כל הספקים שמוכרים אותו, כולל דירוג שלהם וביקורות על שירות הלקוחות ועל איכות המוצר.
כמובן שלכל אפשרות היתרונות והחסרונות שלה. המכירות עבור מוצר קיים שיש לו ספקים רבים יכולות להיות נמוכות יותר ממכירות של מוצר ייחודי שעשוי להפוך ללהיט. מצד שני, המוצר הייחודי עלול להיעלם בין מאות אלפי המוצרים שאמזון מוכרת ולא להגיע לקהל יעד בכלל, וכך ההשקעה שלכם יכולה ללכת לטמיון. לכן, חשבו טוב טוב איזו חנות ברצונכם לפתוח ובאילו מוצרים כדאי לכם להשקיע.

בכל מקרה, בין אם החלטתם להירשם ולדעת יותר על קורס אמזון או בין אם על פתיחת חנות באמזון, עשיתם את הצעד הראשון לשדרוג הכלכלי שלכם. עבודה נכונה, לא בהכרח כזו שדורשת זמן רב, תוכל להוביל אתכם להצלחה ולהכנסה של עד עשרות אלפי שקלים בחודש, מבלי שתצטרכו באמת לעבוד. כל שעליכם לעשות הוא לעבוד בצורה שקופה מול אמזון ומול הלקוחות שלכם ולשמור על דרישות החברה ועל שירות לקוחות אדיב ואמין. אין ספק שאתם בדרך הנכונה. בהצלחה!

קבלו חינם את סדרת הסרטונים שיעזרו לכם להרוויח עם אמזון ישראל

  • איך למכור באמזון מא' ועד ת'
  • כיצד למצוא את המוצר הנכון
  • בניית מותג פרטי באמזון
  • נוסחת הצלחה לשדרוג הכלכלי שלכם

 

*לנרשמים לסדרת הסרטים ישלחו חומרים רלוונטים. תוכל להסיר את פרטיך בכל עת מרשימת התפוצה.  *אין בכתבה זו, בחלקה או בשלמותה, כל הבטחה להכנסה ודאית מאמזון. כל הצלחה ביצירת רווח מהקמת חנות וירטואלית, תהא תלויה בכישוריו וביכולותיו של מקים החנות בלבד.

קבלו חינם את סדרת הסרטונים שיעזרו לכם להרוויח עם אמזון ישראל

  • איך למכור באמזון מא' ועד ת'
  • כיצד למצוא את המוצר הנכון
  • בניית מותג פרטי באמזון
  • נוסחת הצלחה לשדרוג הכלכלי שלכם